12. dec. 2013

På gensyn!

Så kom den sidste Erhvervsøkonomi time! :o
I dag mødtes jeg med mine tre EØ-guld klumper på Baresso før vi skulle have vores sidste time sammen (vi har drukket en del kaffe, ja nærmest været på Baresso hver gang) - Vi købte det sædvanlige - tre Latte Grande (den ene med skummemælk) & en IceBlend med vanilie - også i skole! Vi fik fjollet nok dobbelt så meget som vi plejer - måske stemimngen af sidste time og eksamen på mandag, blandet med at det var sidste gang vi alle ville være samlet i samme klasse lokale! Og fuck hvor kommer jeg til at savne det, så meget! Aldrig havde jeg drømt om da jeg trådte ind i lokalet på kvuc den til den aller første EØ time at jeg nu cirka seks måneder efter skulle træde ud af selv samme lokale, med de tre allergodeste venner og så meget kærlighed!

På gensyn! Lyder min overskrift på blogindlægget fordi jeg ved at det ikke er et farvel - jeg har fået venner for livet, venner jeg kan se frem til en million flere - hyggestunder - putteaftener - café besøg - plus alt hvad der ellers hører med! ❤ ❤ ❤

 Så kære elskede venner; Tøjter & Tyr! Tak, tak, tak af hele mit hjerte for de bedste seks måneder jeg har haft i meget lang tid, tak fordi i har været der, tak fordi vi har haft on-dage og off-dage! tak fordi man kan spørge jer om alt, tak fordi i ikke dømmer! tak for jeres kærlighed og omsorg! 

Jeg elsker jer forevigt !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar