10. jul. 2014

5 underlige facts om mig! :D


Jeg HADER farven GUL - Jeg kan ikke forklare hvorfor & det gælder alle nuancer af gul! Det værste er dog gule biler! - Men faktisk syntes jeg det kan være flot på andre mennesker.

Jeg er en SUCKER for Mc donalds' Mc Muffin med æg & bacon + deres Frabbe med Karamel (den er jeg næsten afhængig af) - Skide usundt & i love it!

3
Jeg ELSKER reality tv - Jeg følger med på realityportalen, jeg sluger det til mig & nyder det - tænk der findes så mange skøre mennesker & at de kan finde flere & flere! :o

4
Jeg syntes IKKE det var slemt at få et barn - folk ynker for meget (hihi) - Men på den anden side tog det mig også kun 10 min, så hvem er jeg til at dømme? ;) 

5
Jeg er GOD til at holde facaden oppe & altid være glad - vil hellere have alle andre har det bedre end mig selv - ikke altid en fordel (: 

Det var 5 hurtige i nok i vidste om mig.
god Sommer blogland!
xoxo, sm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar