3. jul. 2014

Festival time! Looking good!

I anledningen af, at festivalpladsen på Roskilde blev åbnet & koncerterne er i fuld gang - måske også lidt tidsfordriv i håb om det hurtigere bliver lørdag så jeg kan komme derned - har jeg leget på Polyvore & lavet to festival outfit! :) (Jeg ved ikke hvor delene er fra, men det kan i sikkert finde ud af på hjemmesiden)! :) 

Rock 'n' Roll chick! 

Det her look kunne jeg sagtens se mig selv i, lækre læder bukser, band t-shirt, cowboy vest, de klassiske dr.martens (& så enda i rød ;) ) & sorte lækre smykker! Selvom man nok ikke skal tage sine dyre ynglings smykker på når man skal på festival! :) 

Rockish sweet!
Det her er en lidt mere ´sød´ udgave, med en fin blomsterkjole & søde smykker, men jeg syntes den lækre klassiske bikerjakke & de korte Hunter gummistøvler giver det lidt kant. 

Jeg ville nok vælge det første sæt hvis jeg skulle på festival - Hvilket outfit ville i vælge? 

xoxo blogland, sm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar