20. jan. 2014

En god weekend & IDAG.

Denne her weekend var Elias hos mig & vi havde en super dejlig en af slagsen! Fredag tog vi op til min mor, hvor vi hyggede, legede, spiste dejlig mad & vi blev der til lørdag :) Lørdag eftermiddag tog vi toget tilbage til byen da vi skulle til middag hos min far :) Hans kæreste var der også & det var også super hyggeligt, vi spiste dejlig mad, snakkede hyggede, så Blinkende lygter & legede :) Søndag var Elias så træt at han sov helt til kl.10.30 wow! Så vi slappede bare af & legede indendørs, men man havde heller ikke ligefrem lyst til at gå ud i den kulde. Idag normalt er mandage så skod & man er træt & gider ingenting. Men i dag efter jeg havde afleveret Elias i vuggestue var jeg på strøget med min Mor & Lillebror - der fik jeg købt nogle skolesager så jeg er klar til socialrådgiveruddannelsen d.30 (JEG GLÆDER MIG), nu burde jeg have det hele & er så klar til a starte! - Efter jeg havde hygget med dem på strøget tog jeg hen & hentede Elias, da vi kom hjem til min mormor var min moster & min kusine på 2 år der også så legede hende & Elias :) Super dejlig dag! :)
vi blogges, simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar