14. dec. 2014

Koncert, pakkekalender & en træt søndag! :)


I skulle jeg til koncert på Beta2300 med en veninde! Vi var et smut forbi Floss før vi drog til koncert, hvor der i baren sad en meget meget stiv Steen Jørgensen (fra Sort Sol) det var faktisk utroligt underholdende! :) haha! Koncerten med bandet der hedder Avatar var super fedt! de kan virkelig anbefales! Det var så sjovt & hyggeligt! :) Aftenen endte med at mødes med min far på en bar i nærheden & var hjemme ret sent! Super hyggelig aften! 

Her er et cover nummer bandet har lavet af Nirvanas "Something in the way"


Derudover er der ikke foregået så meget idag, jeg har været meget træt & fik Elias tilbage idag fra sin far, så vi har hygget med tegnefilmen "Det regner med Frikadeller 2", spist pizza & været dovne! :) 
I pakkekalenderen fik jeg igår en face scrub som jeg glæder mig til at bruge & idag fik jeg en lille toilettaske som jeg glemte at tage billede af :) 

xoxo, sm

(ps. jeg var igår gæsteblogger på Giz-blog i kan se det her :) - Lige kort bemærkning: Da jeg skrev den og sendte den til hende i november havde jeg stadig kæreste så det er derfor der står det, men vi er ikke sammen mere)

2 kommentarer: