17. jun. 2015

Energien er loooow.

Hej bloggen!
Først underskylder jeg for bloggen er så stille, mit overskud er ret lavt - tvillingerne dræner mig - så jeg får ikke blogget som jeg gerne ville...

Men ellers går det godt herhjemme, jeg har haft mine sidste dage på studiet før ferie, sygemelding & barsel - og ærligtalt troede jeg at jeg ville hade det, men jeg har glædet mig, for min energi er virkelig lig nul og jeg lider af ligamentsmerter og bækkensmerter som går ud i mit ben (that sucks)
Jeg lader det nu ikke stoppe mig! Idag er afslapningsdag før jeg imorgen tager på copenhell med min far, jeg håber virkelig at jeg har overskud til det hele - har glædet mig vildt! Men det bliver nok også den sidste koncert for mig før tvillingerne kommer. Kan godt mærke jeg skal lytte til min krop og give den ro.

Jeg er nu 19+0 uger henne (billedet er et par uger gammelt). Der er mavebilleder fra hver uge på min instagram (her) hvis der er nogen der syntes det er sjovt - det går hurtigt!

Nå, men ville bare lige tjekke ind! ses derude blogland.
xoxo, sm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar