9. feb. 2014

hej søndag.


Elias & jeg har haft en super dejlig weekend; fredag var min lillebror på besøg med overnatning her hos min mormor - så vi hyggede med chokoladekage, leg, ipad & UNO :) Lørdag tog vi så toget op til min mor - der legede Elias & min lillebror en masse, vi spiste dejlig aftensmad & endte med at blive at sove <3 idag morgen hyggede vi med min mor & lillebror før vi skulle til olderne på amager for at spise frokost (vi åd os fede i smørrebrød - MUMS!) - Alt i alt har vi haft en helt fantastisk weekend! :)

Her til aften har jeg læst min første lektie til min nye uddannelse (socialrådgiver), jeg nød det virkelig - haha - hvem havde troet man skulle det? Men jeg glæder mig bare så meget til at komme rigtigt i gang & lære en masse nyt - det er så dejligt! Derudover har jeg nørdet Hearthstone, det er virkelig vanedannende & pisse irriterende fordi jeg er røv dårlig til det! :( øv! - kan ikke lade være med at spille mere... I mens jeg nørdede så jeg dokumentaren om Annie Fønsby på TLC fuck hun er da sørgelig! godt man ikke er hende! :) & Selvom jeg har lyst til at nørde videre så skal jeg møde i skole imorgen kl.8.30 + aflevere Elias i vuggestue - så godnat fra mig blogland! <3

2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig weekend, familiehygge duer bare altid!

    - Anne

    SvarSlet