10. feb. 2014

mandag du en lort

Mandag har altid været min hade dag i ugen - er altid så træt & så er der langt til weekend igen :) Idag var ikke anderledes den startede så dejligt med at jeg sov over mig & kom 1 time forsent i skole... ikke nok med det så havde jeg fri efter jeg havde været i skolen i 40 min fordi vores lærer var blevet syg, så turen til Hillerød havde været så lige meget! :o
Heldigvis er der en del af mine nye søde klassekammerater der bor i kbh så vi var en lille flok der fulgtes til byen hvor vi spiste frokost sammen, det hjalp lidt på en ellers uheldig mandag :)
Da jeg havde hentet Elias i vuggestue & vi var kommet hjem til oldemor igen, var min kusine på to år & min moster der til te & boller - så hyggede vi & legede med dem! Det er så hyggeligt at Elias har en han kan vokse op sammen med, de er så forskellige men alligevel så nysgerrige & kærlige ved hinanden :) åh, de søde små
Nu Har jeg lige set Tattoo Saloonen i mens jeg har spillet Hearthstone (som jeg stadig taber hele tiden, ØV!), så jeg ville bare lige tjekke ind her på bloggen før jeg snart vil komme i seng - heldigvis kan vi sove lidt længere & forhåbentligt vågne til tiden i morgen da jeg først møder 10.20 :) 

GODNAT BLOGLAND

2 kommentarer: