21. jun. 2014

Get-to-know-me!


GENERELT 
Navn Simone Kælenavn Mone Fødselsdag 14. september 1991 Hvor blev jeg født Herlev hospital Stjernetegn Jomfru Beskæftigelse Studerende (socialrådgiver)
UDSEENDE
Hårfarve Rødt Hårlængde Lidt mere end til skudrende Øjenfarve Grønne Bedste ting ved mig selv Mine øjne & min krop, måske alt :) Bøjle Nej, men har haft Piercing Jeg har 7 huller i ørene, men bruger dem ikke rigtig, derud over har jeg 3 piercinger & har haft i tungen før Tatovering Ja en sløjfe med dødningehoved på hver lår, & vil gerne have mange flere!  Venstre- eller højrehåndet Højre
FØRSTE/BEDSTE...
Bedste ven/veninde Clara&Flemme Pris Kåret som årets par i folkeskolen, med en jeg hadede, bare for at drille os (typisk) Sport Jeg har gået til springgymnastik, optimistjolle, trampolin, fodbold, ballet også kan jeg ikke rigtig huske om der mere Ferie Det var min pilgrimstur i spanien med min mor & mine brødre, det var helt fantastisk på alle måder, det skal opleves Koncert I det hele taget elsker jeg bare at gå til koncert, men de bedste må have været Volbeat på Loppen, Red Hot Chili Peppers i forum, Metallica på Roskilde Festival, DAD på copenhell osv.. osv.. jeg kunne blive ved & ved!
YNDLINGS...
Film Wilde at Heart, David Lynch ellers er jeg i Sucker for næsten alle Quentin tarantinos film TV Show Åh. det ved jeg ikke ser så mange, har lige set Orange is the new Black (kan varmt anbefales) Farve Rød/lyserød Sang Det afhænger af mit humør Restaurant Jeg kan godt lide at prøve ny steder & udforske hvad byen har at byde på gastronomisk Butik H&M Bog Fifty Shades, Hobbitten & mange flere Magasin Læser ikke så mange, men de fleste ungdoms/kvinde blade er da altid meget gode at hygge med Sko Bare alle dem der står i mit skab (og der er mange!)
LIGE NU...
Føler Jeg mig lykkelig Single/optaget Optaget :-* Spiser jeg Ikke noget Lytter jeg til Elias der snorker lidt Tænker på ham den søde Ser jeg På computerskærmen Hvilket tøj har jeg på Sort top, sorte leggings & en grå bluse med små dødningehoveder 
FREMTIDEN...
Børn Måske skal Elias have nogle søskende, har altid drømt om en dreng & en pige Vil jeg blive gift Det håber jeg da på Karriere Arbejder som socialrådgiver, et sted hvor jeg er glad & virkelig føler jeg hjælper mennesker som har brug for det Hvor vil jeg bo København & hvis ikke så i et lille hus med en stor have lidt uden for København
TROR JEG PÅ...
Gud Ja, jeg er protestant Mirakler Ja Kærlighed ved første blik Både og.. Spøgelser Ikke rigtig, men tror da lidt på der kan være noget derude Zombier Nej, heller ikke & hvis det kom så ville det overraske mig virkelig meget, haha Aliens Nej Sjælevenner Ja Himlen Ja Helvede Nej Kysse på første date Tjaa, det må man vel selv om Mig selv Ja meget, jeg tror på jeg kan klare mine mål & at man kan hvad man vil, hvis bare man tror & kæmper for det.

godmorgen, sm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar