30. jun. 2014

lejlighed&sygdom


Har haft to dejlige dage (lørdag&søndag) hos min dejlige kæreste, som var så sød at køre mig hjem i morges (: - kl.10 kom min dejlige unge hjem efter at have hygget i weekenden med sin far - vi har været produktive idag & gjort rent, boret huler, samlet ting & sat billeder op, her er blevet rigtigt fint, der begynder mere & mere at ligne et rigtigt hjem (skal nok snart lave et home indlæg). Men efter Elias havde sovet til middag vågnede han op med 39 i feber & er først faldet i søvn nu /: øv! Jeg håber det er bedre imorgen, men det er da heldigt vi har ferie begge to så vi bare kan være hjemme. Nu vil jeg også hoppe i køjen så jeg kan få noget søvn, hvis vi skal igennem en forstyrret nat pga. sygdom..

sweet dreams blogland, sm. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar